Reporty z jarního tábora NETOPÝR 2015

Zde vám budeme přinášet pravidelné reporty, zprávičky a fotečky z dění na jarním táboře Netopýr – chata VILDA

Den 1 – 28. 2.:

V pořádku jsme dorazili na chatu VILDA, děti si vybalují, vybraly si své postýlky, bude seznamovačka, sváča, prochajda, …. po večeři (boloňské špagety se sýrem) se děti seznámily ještě u večerních her, kdy jsme hráli třeba: lentilkovanou, pantomimu, sladkou chytanou či písmenkou atd….., že ty hry neznáte ??? Vaše smůla, měli jste také jet na jarní tábor 🙂

Den 2 – 1. 3.:

Dnešní den nám začal v 8,00 hodin budíčkem. Všichni natěšení nejen na snídani, ale hlavně na lyžování a snowboardování, přišli již oblečeni v lyžařském. Tak jsme to po snídani sbalili a jeli jsme. Všechny děti byly velice šikovné a naši dva úplní začátečníci (Honzík M. a Vendulka V.) do toho skočili plnou parou a výsledek byl odpoledne již krásně vidět. Po obědě (pórková polévka a knedlo, vepřo, zelo) a trocha odpočinku jsme zase řádili na kopci a byli jsme tam úúúúplně sami. Jak to Honzík M. rozjel se můžete podívat i na našem táborovém facebooku (opravdu dnes stál na lyžích poprvé v životě) https://www.facebook.com/tabor.netopyr

Den 3 – 2. 3.:

Pro dnešní den jsme zvolili jinou sportovní aktivitu. Jelikož se v pondělí sjezdovka v Podluží upravovala celý den, lyžovat jsme nebyli. Oprášili jsme plavky, které určitě od léta ležely ve skříni ladem a jeli jsme plavat do varnsdorfského bazénu. Teploučký bazén, tobogány, vířivka, sauna, pára, jacuzzi, atd. to vše jsme měli sami pro sebe. Po příjezdu zpět do Jiřetína jsem to vzali krásnou procházkou přes Křížovou horu. Sluníčko svítilo jak o závod. Po pozdním obědě (bramborová polévka, kynuté ovocné knedlíky se smetanovou polevou) – výlet se nám trošku protáhl, jsme položili bříška a náležitě odpočívali. Před večeří jsme si zahráli na kinectu bowling a večer na nás čeká diskotéka. Taktéž se k nám včera na Vildě do party přidaly pražské děti z taneční skupiny Free Dance Studio Praha, takže naše parta se rozrostla a dnes se patřičně seznámíme na společné večerní diskotéce.

Den 4 – 3. 3.:

Krásný slunečný den z Jiřetína přejeme všem!! Sluníčko nás provázelo celý den a taktéž po ránu na nás čekalo překvapení – nasněžíííííííno !!! Sjezdovka dnes byla připravena, krásný prašánek snížek lákal k celodenní aktivitě, což jsme dnes patřičně využili. Překvapením dne byla naše druhá začátečnice – Vendulka Vo., která, stejně jako Honzík M., stojí na lyžích poprvé. I její super jízdu můžete shlédnout na našem facebooku. Prakticky jsme měli dnes čas jen na oběd, rychlou odpolední sváču na svahu a pak hurá zpět na chatu na véču (dnes výběr ze dvou jídel: čočka na sladkokyselo či francouzské brambory s červenou řepou). Po večeři bychom padli za vlast, avšak nabídnutý film „Já padouch 2 s Mimoněma“ – jako ochutnávku letního tábora Netopýr 2015, jsme si nemohli nechat ujít….. :-). Nyní už všichni pomalu usínají a těší se na zítřejší lyžovačku.

Den 5 – 4. 3.:

Jarní tábor se nám přehoupl do druhé poloviny, která se řítí neuvěřitelnou rychlostí k cíli :-). Využíváme slunečného počasí a denní zasněžování sjezdovky. Proto jsme dnešní den opět strávili na svahu. Dnes mají všechny děti velkou pochvalu za skvělé lyžování a snowboardování – již nikdo není ve skupině C, ale už máme jen skupinu „BOMBARĎÁKU“ (a jsou tam i ti začátečníci  🙂 ). Z dnešního dne nemáme moc velký záznam fotek, zaměřili jsme se zejména na videa. Večer jsme pouštěli veškerá videjka, která za tento čas máme, včetně fotek, které vidíte vy na tomto webu. Byla to velká sranda. Děti se poté zapojily i jako diváci k tanečním parťákům na Vildě a shlédly jejich taneční battly.

Den 6 – 5. 3.:

Zdravíme rodiče všech našich Bombarďáků !! Dnešní suprový den byl opět nabitý. Hned po snídani jsme sbalili batůžky, plavky a ručníky a vyrazili opět do varnsdorfské plavecké haly. Trošku si zařádit ve vlnách, zavzpomínat na léto :-). Po návratu jsme dali obídek (česneková polévka s brambůrkem, svíčková  na smetaně s knedlíčkem), položili jsme na chvíli naše nacpaná bříška a pak už jsme šli řádit na sníh. Jen tak. Třeba postavit nějakého toho sněhuláka nebo postavit sněhovou hradbu. Taktéž se strhla bitva mezi holkami a kluky … hádejte, kdo vyhrál……, no samozřejmě holky !! V půl šesté už se všichni natěšení oblékli do lyžařské a snowboardové výstroje a výzbroje a huráááá na noční lyžování. Dnes jsme se proháněli sami na sjezdovce až za úplné tmy. Děti byly nadšené. Na konci našeho ježdění nám taktéž začalo krásně sněžit, to byla paráááda. Poslední fotka však vznikla, až když někteří naši bombarďáci už odjeli domů, proto tu nejsme kompletní, ale večerní lyžovačky se zúčastnili všichni 🙂 Každému z nás pořádně vyhládlo a z pozdní večeře (zapečené těstoviny a červená řepa) včetně II. večeře (ovocná domácí buchta) nezbyl takřka žádný drobeček 🙂

Den 7 – 6. 3.:

Poslední budíček, poslední snídaně a taktéž poslední lyžovačka. Ještě dopoledne jsme se vydali na sjezdování, abychom si užili (možná) posledního sněhu. Tím, že napadl čerstvý sníh, počáteční lyžování bylo poněkud obtížné. Nikomu z nás to moc nefrčelo. Nicméně, vytáhli jsme mazání a pořádně lyže a snwb namazali :-). Pak to frčelo o hooooodně lépe :-). Ve 12hodin jsme skončili, odjeli jsme na obídek (hrachová polévka s opečenou houskou, kuřecí řízek s bramborovou kašičkou), zabalili věci a těšíme se na závěrečné vyhodnocení, předání diplomů, rozloučení s chatou Vilda, s kamarády a huráááá domů za maminkou a tatínkem. Kdo by chtěl ještě využít lyžovačku, můžete zítra zajet do Horního Podluží, kde se v sobotu 7. 3. 2015 od 16hodin koná každoroční karneval – více na www.timski.cz.

Děti byly supeeeer a užili jsme si to opravdu moc a moc. Těšíme se zase za rok či ještě dříve – na letním táboře Netopýr – zase na viděnou 😀